زیبایی بصری و رسایی مفهومی تبلیغات محیطی میتواند ضمن ایجاد مناظر چشم نواز در شهرها، تصویر مناسبی از برند را در ذهن مخاطبان حکاکی نماید. امروزه با توجه به افزایش جمعیت شهرها، عبور و مرورها و گستردگی معابر، امکان ویژه ای برای تدوین استراتژی های ارتباطی در حوزه تبلیغات در فضای شهری به دست آمده و با توجه به ویژگی های این نوع تبلیغ در راستای معرفی و ارتقای برند از طریق دستیابی به رسانه های خلاق با گروه های مخاطب طبقات اجتماعی، جذابیت خاصی را در صنعت تبلیغات ایجاد کرده است. تولید کنندگان کالا و خدمات با استفاده از انواع تبلیغات محیطی، ضمن زیباسازی و ایجاد تنوع بصری در محیط شهری با مخاطبان خود سخن میگویند و پیام های خود را در ضمیر ناخودآگاه آنان ثبت مینمایند.کانون تبلیغات آن با رویکردی استراتژیک و منحصر به فرد، مجموعه ای جامع، متنوع و بی نظیر از فضاهای تبلیغات محیطی در نقاط استراتژیک کلانشهر شیراز و دیگر شهرستان های استان فارس را در اختیار مشتریان قرار میدهد.
بیلبوردهای فضای شهری ( یک رویه و دو رویه، دروازه ای، پرچمی، ساین روف، سه وجهی و چهار وجهی گردان، ساعت نما )
بیلبوردهای اتوبان بین شهری ( محورهای ورودی و خروجی شهر )
بدنه و فضای پشت شیشه اتوبوس های شهری
تلویزیون های تبلیغاتی شهری
فضاهای تبلیغاتی فرودگاه بین المللی
فضاهای تبلیغاتی ایستگاه قطار شهری( مترو )
تابلوهای تبلیغاتی نمایشگاه بین المللی
تابلوها و فضاهای تبلیغاتی مجموعه های ورزشی روباز و سرپوشیده
استرابورد های شهری
لمپوست بنرهای تبلیغاتی شهری
عرشه پل های عابر پیاده
تابلوهای تبلیغاتی مراکز خرید
تابلوهای تبلیغاتی مراکز تعویض پلاک
فضاهای تبلیغاتی مجتمع های تفریحی و توریستی
فضاهای تبلیغاتی ایستگاه قطار بین شهری ( راه آهن )
بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی جایگاه های سوخت ( بنزین و CNG )
بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی پایانه های مسافربری ( شهری و بین شهری ؛ تاکسی و اتوبوس )
بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی پایانه های باربری
فضاهای تبلیغاتی کیوسک های مطبوعاتی
فضاهای تبلیغاتی ایستگاههای اتوبوس شهری
نیمکت های دو وجهی تبلیغاتی
لایت باکس های تبلیغاتی ( استاتیک، اسکرول و تری ) در مراکز و امکان عمومی