تجربه ثابت نموده است که تبلیغات پراکنده، بدون برنامه و فاقد چشم اندازهای استراتژیک و اهداف مشخص بازاریابی به نتیجه مطلوب نخواهند رسید. لذا در این واحد سعی بر آن شده تا با در نظر گرفتن اهداف بلند مدت و کوتاه مدت مشتری و بررسی رسانه های مختلف و اثربخشی آنها پیشنهادات ویژه ای در قالب برنامه مدون تبلیغاتی ( کمپین تبلیغاتی ) به مشتریان ارائه شود تا ضمن ایجاد هم افزایی، پیام ارتباطی مورد نظر به بازار هدف گسترده ای انتقال داده شود. کمپین تبلیغاتی، استراتژی تبلیغاتی است که بر اساس شناخت دقیق محصول و بازار، رفتار مصرف کننده، روان شناسی مخاطب و در قالب برنامه ای دقیق و زمانبدی شده طراحی و اجرا میگردد. بنابراین در گام اول ارتباط با مشتری، مشاوران مجرب و خلاق کانون، تمام تلاش خود را صرف کشف نیازهای تبلیغاتی مشتری و پیدا کردن مناسب ترین راه حل عملیاتی متناسب با حوزه فعالیتی او مینمایند تا از این طریق هم ارائه خدمات به بهترین و مؤثرترین نحو ممکن انجام شود و هم هدف غایی که همانا رضایتمندی مشتری است محقق گردد. برای دستیابی به این مهم از ابزار قدرتمند تحقیقات بازار استفاده میشود. تحقیقات بازار، شرکت را از وضعیت رقبا، روندهای آتی بازار و رفتار مصرفکننده آگاه نموده و تصمیمگیری درست و اثربخش را مقدور میسازد. کانون تبلیغات آن با در اختیار داشتن نیروهای متخصص، توانایی انجام تحقیقات کمی و کیفی به صورت گسترده را دارا بوده و نتایج حاصل را در قالب گزارشهای تفضیلی و تحلیلی در اختیار مشتریان قرار میدهد. گام دوم ایده پردازی خلاقانه است. ایده هاي بدیع و خلاقانه، قلب یک برنامه ارتباطی و تبلیغاتی محسوب میشوند. در کانون تبلیغات آن بهر کمپین یا برنامه ارتباطی صرف نظر از نوع رسانه مورد استفاده براساس ایده هاي خلاق شکل میگیرد. در واقع فلسفه این ایده ها، ترجمه اهداف ارتباطی مشتري به پیام هاي جذاب، گیرا و قابل درک است.