رشد فرهنگ استفاده از اینترنت و فناوری اطلاعات و گسترش زیر ساخت های مرتبط، بالارفتن هزینه های عملیاتی شرکت ها و اثبات اثرگذاری اینترنت به عنوان یک رسانۀ برتر بازاریابی، دنیای مجازی را به یک فضای تبلیغاتی هیجان انگیز تبدیل کرده است. واحد دیجیتال مارکتینگ کانون تبلیغات آن به کمک متخصصین زبدۀ خود توانسته است تمامی خدمات موجود در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را با بالاترین کیفیت و بروزترین تکنیک های این حوزه به مشتریان خود عرضه نماید.
دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال به مجموعه فعالیت هایی اطلاق میشود که در راستای تبلیغ محصولات و خدمات با استفاده از فناوری های دیجیتالی صورت میگیرد. در واقع تمام فعالیت هایی که به منظور تبلیغ محصولات، خدمات، برندها و بررسی رفتار مشتری با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات بویژه در بستر اینترنت انجام میشود، دیجیتال مارکتینگ محسوب میشود. برخلاف بازاریابی سنتی، مشتریان در دیجیتال مارکتینگ بیشترین اهمیت را دارند. به همین منظور شرکت ها با استفاده از ابزارهای مختلف مانند وب سایت، ایمیل، تلفن همراه و شبکه های اجتماعی سعی میکنند رفتار مشتریان را تحلیل نموده و تبلیغات خود را در زمان مناسب و بر روی طیف وسیعی از کاربران منتشر نمایند تا در نتیجه بتوانند بهترین بازخورد را دریافت نمایند.
بستن *نام و نام خانوادگی * پست الکترونیک * متن پیام |