menusearch
mediaonn.ir

رپورتاژ آنلاین تحولی در دنیای رپورتاژ آگهی

قبلی
نماینده ممتاز آگهی های صداوسیما
نماینده ممتاز آگهی های صداوسیما
مشاهده
نمایندگی آگهی تبلیغاتی اکثر رسانه های کشور
نمایندگی آگهی تبلیغاتی اکثر رسانه های کشور
مشاهده
برندینگ، مشاور و برنامه ریزی تبلیغاتی
برندینگ، مشاور و برنامه ریزی تبلیغاتی
مشاهده
دبجیتال مارکتینگ و کمپین های برند محور
دبجیتال مارکتینگ و کمپین های برند محور
مشاهده
۱۳۹۴/۹/۲۳ دوشنبه
(1)
(0)
رپورتاژ آنلاین تحولی در دنیای رپورتاژ آگهی
 رپورتاژ آنلاین تحولی در دنیای رپورتاژ آگهی

امروزه بیشتر از هر زمان دیگری تبلیغات می‌توانند کاملاً محتوایی، مربوط به شما و هدف‌دار باشند. به زبان دیگر امروزه تبلیغات خودشان نوعی محتوا هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیا تابه‌حال برای شما اتفاق افتاده است که پستی روی شبکه‌های اجتماعی را چک کنید و یا لینکی از نتایج جست‌وجوی خود در گوگل را باز کنید و متوجه شوید این پست یا مقاله در وب‌سایت صرفاً یک تبلیغ بوده است؟ امروزه بیشتر از هر زمان دیگری تبلیغات می‌توانند کاملاً محتوایی، مربوط به شما و هدف‌دار باشند.
به زبان دیگر امروزه تبلیغات خودشان نوعی محتوا هستند.
در این مقاله آشنایی با رپورتاژ آنلاین می‌خواهیم با تمام مسائل مربوط به فروش رپورتاژ، مزایای رپورتاژ و ... آشنا شویم. ما اولین سایت فروش رپورتاژ با امکان ثبت نظرات و امتیاز دادن کاربران به رسانه انتشاردهنده رپورتاژ در ایران هستیم.

موتورهای جستجو بسیار مهم

93 درصد تمام فعالیت‌های کاربران در اینترنت با موتور‌های جست‌وجو شروع می‌شود. با استناد به همین آمار می‌توانید به اهمیت رپورتاژ خوب پی ببرید. راه‌های زیادی برای اینکه کسب‌وکار خود را به‌صورت استراتژیک تبلیغ کنید وجود دارد. همیشه باید از خود بپرسید که من برای چه جمعیت و جامعه‌ای تبلیغ می‌کنم. یا بپرسید چطور باید محصول را جلوی چشم مخاطب مدنظر خودم قرار دهم.

رپورتاژ آنلاین

رپورتاژ آنلاین یکی از قوی‌ترین و کارآمدترین نوع تبلیغات در دنیای امروز است. در حقیقت طبق تجربه ما بهترین تاکتیک تبلیغاتی که با کمترین هزینه بیشتر بازخورد را دارد همین جستجوهای ساده کاربران در موتور جستجو است. به همین دلیل خرید رپورتاژ آگهی از خرید تبلیغات به‌صورت بنر و ... در سایت‌های مختلف مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

باتوجه‌به همین موضوع اینکه هنوز برخی از بازاریاب‌های دیجیتال در عین آشنایی با رپورتاژ آنلاین از این تکنیک استفاده نمی‌کنند یا به‌صورت خیلی کم همراه با دیگر تکنیک‌های تبلیغات از آن استفاده می‌کند جای تعجب دارد. شاید یکی از دلایل کمتر استفاده شدن رپورتاژ‌ها این باشد که چون آنها بسیار ساده هستند توجه بازاریاب‌ها را جلب نمی‌کنند.

رپورتاژ آنلاین در حقیقت هیچ‌چیز فراتر از یک مقاله که بادقت درمورد کالا یا خدمات شما نوشته شده نیست. این نوشته‌ها معمولاً تعدادی عکس دارند و یک لینک به وب‌سایت شما در جایی از مقاله قرار داده شده است. اما فریب سادگی آن‌ها را نخورید چون رپورتاژ آنلاین برای جذب مخاطب بهترین گزینه است. رپورتاژ آنلاین در عین سادگی خود کارآمدترین روش تبلیغات هستند.

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر