menusearch
mediaonn.ir

دنیای تبلیغات و درآمد اینفلوئنسر و بلاگرهای اینستاگرام

قبلی
نماینده ممتاز آگهی های صداوسیما
نماینده ممتاز آگهی های صداوسیما
مشاهده
نمایندگی آگهی تبلیغاتی اکثر رسانه های کشور
نمایندگی آگهی تبلیغاتی اکثر رسانه های کشور
مشاهده
برندینگ، مشاور و برنامه ریزی تبلیغاتی
برندینگ، مشاور و برنامه ریزی تبلیغاتی
مشاهده
دبجیتال مارکتینگ و کمپین های برند محور
دبجیتال مارکتینگ و کمپین های برند محور
مشاهده
۱۴۰۱/۳/۲۱ شنبه
(0)
(0)
دنیای تبلیغات و درآمد اینفلوئنسر و بلاگرهای اینستاگرام
دنیای تبلیغات و درآمد اینفلوئنسر و بلاگرهای اینستاگرام

نقل از رویترز، به زودی متاورس یا اینترنت سه بعدی از راه می‌رسد که مبتنی بر ادغام جهان های حقیقی و مجازی است. متا قصد دارد از قابلیت های این فضا استفاده کند و لذا به شرکت های تبلیغاتی اعلام کرده که در آینده می‌توانند پیام های بازرگانی سه بعدی طراحی و منتشر کنند.
فناوری واقعیت ترکیبی به فردی که هدست مناسب را به سر دارد، اجازه می‌دهد تا از یک شی در دنیای واقعی برای ایجاد یک واکنش در دنیای مجازی استفاده کند. به عنوان مثال می‌توان به ضربه زدن به یک شخصیت در بازی ویدیویی با چوب بیسبال موجود در دنیای واقعی اشاره کرد.

اگر چه در حال حاضر بازی های ویدئویی مبتنی بر واقعیت افزوده وجود دارند، اما در آنها ادغام جهان واقعی و مجازی پیش بینی نشده است. اما هدست های واقعیت ترکیبی تعامل این دو دنیا را ممکن می‌کنند.

متا قصد دارد از طریق نرم افزار زوم نشستی را در این زمینه با برخی شرکت های تبلیغاتی برگزار کند تا آنها درک بهتری است از قابلیت های این فضای جدید به دست آورند. در حال حاضر هدست هایی به همین منظور طراحی شده اند اما عرضه آنها محدود بوده و گران قیمت نیز هستند. به عنوان مثال می‌توان به هدست هولولنز 2 مایکروسافت اشاره کرد که در سال 2019 به قیمت 3500 دلار عرضه شد.

متا خود به دنبال عرضه هدست واقعیت ترکیبی تازه ای است که قابلیت ردگیری حرکات صورت و چشم را دارد و انتظار می‌رود نمونه اولیه آن امسال عرضه شود.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر